Tegnap végre újra láthattam a kicsikét és nagy-nagy meglepetést okozva számomra 3 hét állás után is pöccre indult. Jó ez a moci, kár, h nem magasblokkos 1.5 vagy 1.6 :))). Járattuk egy kicsit,majd következett a szerelés.
Amíg én befaragtam a pedálokat, addig Langi nekiállt a tetőn lévő szivacs (vagy mineknevezzem) maradék letakarításának. Ezután betettem a kormányt is a helyére. Nagyon tetszik ez a kormány, ezzel a 9 centis aggyal pedig nagyon jól kézreáll. Már nem is bánom, hogy spórolásból nem mély kormányt vettem, az lehet, hogy nekem már túl magasan lett volna. Ez így pont jó.
Ezután következett a sufni tuning :D Fehér első indexbúrák és kék helyzetjelzők. Eltököltünk vele egy keveset, de nem bántam meg, hogy felszereltük őket. Aztán fogtam a mérőszalagot és elkezdtem méricskélni, hogy a bukócsőhöz hány méter cső is kell. Ha nem rontottam el semmit se, 30 méter csőnek elégnek kell lennie.
A legközelebbi szerelés alkalmával ki szeretném szedni az első lengőkarokat, el szeretném távolítani a vonóhorgot, ezentúl nekiállni szelektálni az autó belsejében a vezetékeket, mert már nagyon zavar, h egy csomó dolog lóg ott céltalanul
FIGYELEM! Frissült az adok-veszek rovat!
Íme néhány kép :)